[gnome-nl] Bijwerken ledenlijst Ubuntu Dutch Translators

Beste mensen,
Op de ledenlijst van Ubuntu Dutch Translators, zie https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-nl/+members#active, heb ik bij iedereen een datum bij "expires" opgegeven. Bij degenen waar dit nog niet was ingevuld heb ik 1-1-2012 ingevuld. Het lidmaatschap kan steeds verlengd worden met 1 jaar. Op deze manier kunnen we voorkomen dat er mensen op de lijst staan die al lang niet meer actief zijn.
Met vriendelijke groeten,