Re: [gnome-nl] Nautilus upload gelukt

Op zondag 12-09-2010 om 15:33 uur [tijdzone +0200], schreef Wouter
Bolsterlee:

> Het probleem zat 'm in het aantal voorkomens van %s.

Ter aanvulling: de backslash ('\') dient voor het zgn. escapen van een
dubbel aanhalingsteken. Daardoor weet gettext dat de string daar niet
eindigt maar dat het dubbele aanhalingsteken onderdeel is van de
tekenreeks. Omdat er tussen ‘ en " geen onduidelijkheid kan bestaan is
ook de backslash niet nodig.