[gnome-nl] Gcalctool aangepast

Hallo Reinout,
Redmar heeft alle aanpassingen in gcalctool aangebracht (zie hieronder). Ik heb het po-bestand geüpload naar http://l10n.gnome.org/vertimus/gcalctool/master/po/nl zodat het gecommit kan worden.
vr.gr.
Hannie

-UTF-8-symbolen voor vermenigvuldigen (×), delen (÷) etc. zijn niet
gebruikt
Die zijn volgens mij wel gebruikt

-Uitlijning opdrechtregelhulptekst niet netjes
Aangepast

-Hyperbolische Sinus/Cosinus/Tangens: hoofdletter teveel
Aangepast

-Real component, is dat niet een reëel component i.p.v. geheel?
Aangepast

-Het label "Ongedaan maken" zorgt voor veel te brede knoppen
Aangepast, is nu "Terug" (met uitleg in tooltip)

-Gebruik ‘typografische aanhalingstekens’ waar mogelijk
Aangepast

>  msgid "Malformed expression"
>  msgstr "Vorm van uitdrukking is niet goed"
-Waarom daar niet van maken ‘Ongeldige berekening’? Lijkt me
duidelijker.
-Dat is ook niet correct. "Ongeldige uitdrukking" wel.
Aangepast naar "Ongeldige uitdrukking"

>  #. Translators: Error displayed when attempted to raise 0 to a
negative exponent

>  #: ../src/mp.c:1675 ../src/mp.c:1990
>  msgid "The power of zero is undefined for a negative exponent"
>  msgstr "Machtsverheffen met nul is onmogelijk"
>  Ik zou ervan maken "Het is onmogelijk om nul tot een negatieve macht
te verheffen"
Aangepast

>  - Moet 'Factorieel' niet 'Faculteit' zijn?
Aangepast

Zelf aangepast:
Spelfouten
"Wissen" naar "wis" verandert (opschrift voor knop, wis is korter)