Re: [gnome-nl] gcalctool - master

Reinout van Schouwen schreef op vr 15-10-2010 om 05:26 [-0700]:

> Op mijn laatste suggestie (‘Ongdn’ of het Undo-teken U+238C, helaas niet
> beschikbaar in alle fonts) is geen reactie gekomen.
> Wat vind jij?

Mijn idee was om "Terug" te gebruiken.  Niet 100% duidelijk of correct
voor iedereen misschien, maar iets wat beter & duidelijker is kan ik ook
niet meteen bedenken...

Het probleem met het undo-teken is dat slechts een beperkt aantal fonts
dat beschikbaar hebben (ik vond er 3...), maar ook dat het bij de
standaard tekstgrootte nogal klein en daardoor onherkenbaar is.

--
Jan Claeys