[gnome-nl] PiTiVi

Hallo,
In PiTiVi heb ik nog een foutje van mij verbeterd (underscores moesten weg). Ik heb het verbeterde bestand opnieuw geüpload. Alvorens het te committen moet er nog een bugje uit gehaald worden:
msgid "0% rendered"
msgstr "0% rendered" ("0% gerenderd"kwam niet door de controle, misschien 0%%?) Mario heeft hier ook al een opmerking over geplaatst met een verwijzing naar de foutmelding. Nog een opmerking over het woord renderen: dit zou wel correct moeten zijn, maar wellicht is "0%% verwerkt" ook goed?
vr.gr.