Re: [gnome-nl] Extract page?

Ik heb even gekeken, en in de tool (versie 0.6) maakt deze optie een
nieuw document wat alleen de geselecteerde pagina's bevat. Het
originele bestand wordt niet aangepast.

'loshalen' klinkt m.i. alsof de pagina's uit het originele bestand
worden geknipt. Gewoon 'kopiëren' misschien? Of 'kopiëren in nieuw
bestand'? Wordt wel weer lang.

jeroen.

Op 17 mei 2010 22:30 heeft Wouter Bolsterlee <wbolster gnome org> het
volgende geschreven: