[gnome-nl] gedit wel vertaald, maar vertaling niet in Lucid te vinden

Nadat ik gedit vertaald had en op 2 april naar Gnome gestuurd, waar het gecommit is, verwachtte ik het terug te zien in Lucid. Helaas, ik krijg alleen het Engelse document te zien. Hetzelfde geldt voor Gnome-utils en Empathy. Nu vraag ik mij af wie er voor moet zorgen dat de vertalingen ook op de juiste plek belanden. Als vertaler wil je toch graag zien dat je werk niet voor niets is geweest. Ligt de verantwoordelijkheid bij Ubuntu-nl of Gnome-nl?
vr.gr.
Hannie Dumoleyn