Re: [gnome-nl] Documentatie vertalen

Op vrijdag 04-06-2010 om 09:32 uur [tijdzone +0200], schreef Hannie
Lafeber-Dumoleyn:

> Hartelijk dank voor deze informatie. Het lijkt mij het beste dat ik
> even wacht met vertalen van Empathy (documentatie) totdat Mallard
> werkt. Ik neem aan dat hier mededelingen over gedaan zullen worden op
> deze lijst.

Daar zou ik niet al te hard op rekenen; het lijkt me verstandiger om de
discussielijsten rondom Empathy en het documentatieteam in de gaten te
houden.

> Ik hoop dat jij en Wouter mij mijn domme fout vergeven (doc/gui). Zelf
> geef ik het een positieve draai door te stellen dat ik een ervaring
> rijker ben.

Vergeven? Een vergissing is menselijk hoor, ik neem je niets
kwalijk! :-) Ik ben blij dat het misverstand uit de wereld is.

Reinout van Schouwen