Re: [gnome-nl] Gnome Disk Utility?

Hoi Reinout, dan ga ik ermee aan de slag. Ik heb twee maanden terug ±150 strings vertaald, maar ik vermoed dat mijn po-bestand verouderd is. Weet je hoe ik mijn oude po-bestand kan samenvoegen met een nieuwer po-bestand?

Op 19 januari 2010 11:09 schreef Reinout van Schouwen <reinouts gnome org> het volgende:
Op dinsdag 19-01-2010 om 11:08 uur [tijdzone +0100], schreef Sander
Pientka:

> Is iemand van plan om binnenkort aan de slag te gaan met dit pakket?
> Zo niet, dan wil het Ubuntu-vertaalteam die taak graag op zich
> nemen :-)

Als er geen naam bij staat op Damned lies, voel je dan alsjeblieft vrij
om een vertaling aan te leveren.
Dan kun je hier weer om een review vragen als hij klaar is.

Bedankt vast!