Re: [gnome-nl] Committen gbrainy

Am Dienstag, den 31.08.2010, 00:18 +0200 schrieb Wouter Bolsterlee:
> Op maandag 30-08-2010 om 23:47 uur [tijdzone +0200], schreef Reinout van
> Schouwen:
>
> Datzelfde geldt voor mij en waarschijnlijk ook voor andere
> reviewers/committer. Kortom: *altijd* melden op de lijst alsjeblieft!
>
>     — Wouter

Er moet eigenlijk geen aparte melding komen. Zodra iemand wat vertaald
heeft en op Damned Lies neerzet, wordt een mail naar deze lijst gestuurd
(hopelijk, maar het lijkt wel erop). En als een van de proeflezers een
module als »to commit« markeert, krijgen alle committers (Vincent,
Reinout, Tino en ik) ook een mail. Volgens mij is dus geen extra
herinnering nodig.

Groetjes,
Mario