Re: [gnome-nl] Upstream vertalen (Gnome)

2010/8/4 Sense Hofstede <sense ubuntu com>:

> Launchpad importeert redelijk vaak van GNOME, dus volgens mij kan je
> ook gewoon b doen, maar dan niet naar Launchpad sturen. Ubuntu
> importeert de vertalingen vanuit GNOME voor elke keer dat er een
> nieuwe versie van een pakket wordt vrijgegeven in Ubuntu. Dus
> veranderingen in GNOME zouden vanzelf in Launchpad moeten belanden.
> Maar als je direct wilt, dan zul je inderdaad zelf moeten importeren
> in Launchpad. Besef dan wel dat het voor Launchpad niet meer duidelijk
> is dat die import van GNOME komt, totdat die voor de eerstvolgende
> [...]

Nagekomen link:
<http://danilo.segan.org/blog/launchpad/automatic-translations-sharing>

(David Planella is echt een goeie gast, erg behulpzaam als er iemand
hier eens vragen mocht hebben over de vertalingen in Ubuntu. Hij is
verantwoordelijk voor het coördineren daarvan.)

--
Sense Hofstede
http://sensehofstede.nl/