Re: [gnome-nl] Joining

Op zaterdag 24-04-2010 om 12:20 uur [tijdzone +0000], schreef Dooitze de
Jong:
> Ik vertaal Gnome ook al in het fries, kan ik ook Gnome in het Nederlands
> vertalen?

Hoi Dooitze,
[cc: gnome-nl-list]

Vooralsnog heb ik nog nooit vertalingen van jouw hand gezien. Ook heb ik
je nog nooit actief gezien op de Gnome-NL-mailinglist. Aangezien we
kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan zijn de teams gemodereerd.
Voel je vooral geroepen om bijgewerkte vertalingen te verzorgen en in te
sturen voor review. Een handig uitgangspunt hiervoor is deze pagina:

  http://l10n.gnome.org/

Overigens wil ik je er op wijzen dat recentelijk een e-mailconversatie
is gestart over Friese en Nederlandse Gnome-vertalingen. Zie daarvoor de
Gnome-NL-mailing list (ook in CC van dit bericht).

    — Wouter (coördinator Gnome-NL)