Re: [gnome-nl] Spatiefout in gnome-screensaver

Hoi Wouter,

Bedankt voor de correctie, maar ik heb nog een string gevonden waarin
"screensaver preferences" voorkomt, namelijk string nummer 2 ("Set
your screensaver preferences"). Momenteel is dit vertaald als "Uw
schermbeveiliging-voorkeuren instellen
", een betere vertaling lijkt me "Uw voorkeuren voor de
schermbeveiliging instellen".

--

Sander

Op 10 april 2010 17:47 heeft Wouter Bolsterlee <wbolster gnome org>
het volgende geschreven: