Re: [gnome-nl] Spatiefout in gnome-screensaver

On Sat, 2010-04-10 at 10:07 +0200, Sander Pientka wrote:

> Ik kwam zojuist een spatiefout tegen in de titel van het venster
> Systeem -> Voorkeuren -> Schermbeveiliging. Er staat
> "schermbeveiliging voorkeuren", dat moet één woord zijn uiteraard.
> Desnoods met een streepje (die g en die v achter elkaar zijn nogal
> onduidelijk denk ik).

Volgens http://woordenlijst.org zijn alle samenstellingen met
beveiliging met een tussen-s, dus ik denk dat het dan ook
schermbeveiligingsvoorkeuren zou moeten zijn.

Of je kan er gewoon "Voorkeuren schermbeveiliging" van maken als je dat
lange woord wil vermijden.

--
Frederik Himpe <fhimpe telenet be>