Re: [gnome-nl] =?iso-8859-1?q?Tijd_voor_een_nieuwe_co=F6rdinator=3F?=

Op donderdag 01-04-2010 om 19:08 uur [tijdzone +0200], schreef Vincent
van Adrighem:
> In je e-mailtje stel je duidelijk dat je de rol van coördinator goed
> denkt te kunnen vervullen. Ik kan dat natuurlijk alleen maar
> onderschrijven. Wat mij betreft maken we de verandering van
> coördinatorschap dan ook officieel.

Hoi Vincent,

Laten we het dan maar officieel maken. :)  Ik zal zo een mailtje sturen
naar gnome-i18n met CC aan deze lijst. Als jij daar bevestigend op wil
reageren en er voor wil zorgen dat je antwoord ook naar gnome-i18n@
gestuurd wordt, dan wikkel ik het verder af.

Groet,