Re: [gnome-nl] gedit vertaald

Op vrijdag 02-04-2010 om 17:13 uur [tijdzone +0200], schreef
lafeber-dumoleyn2:
> Het volgende vond ik vreemd, maar ik heb er niets aan gewijzigd:
> Afmelden _zonder opslaan(87)    zelfde _z als volgende:
> Sluiten _zonder opslaan (89)

Die zijn bewust hetzelfde, denk ik. Afhankelijk van a) afsluiten van de
toepassing of b) afmelden/afsluiten van de computer wordt de ene danwel
de andere knop getoond. Het is dus logisch dat deze dezelfde mnemonic
hebben.