Re: [gnome-nl] Gnome 2.28 vertaalspurtbijeenkomst

Op donderdag 27-08-2009 om 18:06 uur [tijdzone +0000], schreef Vincent
van Adrighem:
> Hoi allen,
>
> Beta2 is uit, dus tijd voor ons om de vertalingen op 100% te krijgen. De
> cijfers zijn nu:
> * Beheertoepassingen (96% vertaald)
> * Ontwikkeltoepassingen (47% vertaald)
> * Gnome-ontwikkelplatform (97% vertaald)
> * Gnome-werkomgeving (90% vertaald)
>
> Verder hebben we aan externe afhankelijkheden nog een hele weg te gaan:
> Totaal: 5% (100/523/1248)
> PolicyKit-gnome 0% (0/0/33)
> conduit 0% (0/0/297)
> gtk-vnc 0% (0/0/22)
> libgda 7% (100/523/728)
> [...]

Niet echt de reactie waar ik op gehoopt had, maar misschien is dat maar
goed ook. Sinds vanochtend lig ik ziek op bed met diverse symptomen. Bij
deze blaas ik dus vandaag af.

Groetjes,
Vincent