Re: [gnome-nl] Vertaling gnome-shell

2009-08-20 klockan 15:09 skrev Sander Dijkhuis:
> Op http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-shell/master/po/nl ben ik
> begonnen aan een vertaling van de nieuwe module gnome-shell. Zou
> iemand deze kunnen nakijken? Er zijn nog een paar twijfelgevallen. Na
> goedkeuring kan ik hem zelf in git.gnome.org zetten.
>
> Alvast bedankt!

Hoi Sander,

Je vertaling ziet er prima uit: geen spel- en taalfouten en een juist
gebruik van werkwoordsvormen. Het doet me ook deugd dat je, zoals het hoort,
een echte ellipsis gebruikt en niet achteloos drie puntjes intikt. :)

Tot zover de lof. Nu de klachten... :)

Zou je deze opmerkingen nog kunnen verwerken (en committen)?

- Minder dan een minuut geleden ->  Korter dan een minuut geleden
- SEARCH RESULTS heb je onvertaald gelaten -> ZOEKRESULTATEN
- uitloggen -> afmelden
- "Vensterbeheer" (zoals jij had gekozen) lijkt mij een prima vertaling voor
  "Window Management". De opmerking van Reinout in een eerder antwoord sloeg
  op "window manager", niet op "window management", denk ik.

Bedankt!