From: gnome-nl-list gnome org
To: "gnome-nl-list gnome org" <gnome-nl-list gnome org>
Subject: gnome-nl-list Digest, Volume 20, Nummer 1
Date: 14/05/06 16:02

Stuur gnome-nl-list mailinglijst inschrijving naar
gnome-nl-list gnome org

Om lid te worden of uit te schrijven via internet, bezoek
http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gnome-nl-list
of, via e-mail, stuur een bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
gnome-nl-list-request gnome org

U kunt de persoon die de lijst bijhoudt bereiken op
gnome-nl-list-owner gnome org

Als u een bericht beantwoord (reply) bewerk dan uw onderwerp regel zo
dat het meer specifiek is dan "Re: Contents of gnome-nl-list
digest..."

Onderwerpen van vandaag:

1. Free Software Bazaar (Reinout van Schouwen)

Message: 1