Re: [gnome-nl] Looking for GNOME local groups

Op Fri, 30 Jun 2006 13:39:16 +0200
schreef Jan Claeys <lists janc be>:

> Overhemden komen op mij alleen over als "ik wil profi lijken", niet
> als "ik ben profi"...

Het feit dat de drager er mee bezig is hoe het overkomt, geeft al aan
dat die persoon dat belangrijk vindt. En dat wordt al gewaardeerd.
Hoe veel overhemden je werkelijk draagt is hierbij niet van belang.
Het gaat erom dat je er moeite in hebt gestoken. Signaaltheorie.

Groetjes,
Vincent