Re: [gnome-nl] GNOME menu

Reinout van Schouwen wrote:

On Fri, 11 Feb 2005, Laurens wrote:

Ik ben voor "bureaublad", doe maar letterlijk, de engelstaligen moeten daar ook zo mee omgaan en zijn daar allang aan gewend.

Toch krijg ik een beetje jeuk van die vertaling. Ik kan bijvoorbeeld geen enkele manier bedenken waarop 'Hulp' in een menu 'Bureaublad' past. Daarbij is dat woord wat "lang" en "moeilijk" en dat zie ik liever niet in een menu dat 100% van de tijd in beeld is.