Re: [team-gnome-gr] Fwd: Συνάντηση σ το IRC σχετικά με το μετα φραστικό έργο - Πέμπτη 1 7/11 ώρα 22:00

2011/11/17 Giannis Katsampirhs <juankatsampirhs gmail com>

Στις 17 Νοεμβρίου 2011 1:16 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <simos lists googlemail com> έγραψε:

2011/11/16 Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>

> Μόλις έκανα έλεγχο των μηνυμάτων και τώρα από 2% μετάφραση πήγαμε στο 6%.
> Μερικά μηνύματα (επτά) τα άφησα οπότε θέλουν κάποια παραπάνω βελτίωση.
>
> Τα μηνύματα που είδα ήταν γενικά σε δύο κατηγορίες,
> 1. Λογισμικό για πρόσβαση σε άτομα με ειδικές ανάγκες
> 2. Υποστήριξη Bluetooth
> Η πρώτη κατηγορία είχε μερικές δυσκολίες στην επιλογή των όρων (Bounce
> Keys=;) ενώ η δεύτερη για το Bluetooth ήταν αρκετά πιο εύκολη.
>
> Κάτι που μπορούμε να δούμε στην αυριανή συνάντηση στο IRC είναι οδηγίες
> μετάφρασης.
> Έχουμε καταγράψει μερικές οδηγίες στο
> [...]
Έλεγξα μερικές ακόμα μεταφράσεις και τώρα φθάσαμε στο 7%.
Μέχρι στιγμής έχουν συνεισφέρει από λίγο τα παρακάτω μέλη της κοινότητας:

Apo <https://launchpad.net/%7Eapostolakiss>,
Dimitrios Ntoulas <https://launchpad.net/%7Entoulasd>,
Filippos <https://launchpad.net/%7Efkol93>,
George Christofis <https://launchpad.net/%7Egeochr>,