Re: [team-gnome-gr] gst-plugins-bad - master

Έτσι, έβαλα ότι είμαι ο ίδιος μεταφραστής του πακέτου.
Για να μπεις στη λίστα των μεταφραστών του Translation Project, ακολούθησε τις οδηγίες στο http://translationproject.org/html/whydisclaim.html
Για κάθε μετάφραση που έχει να κάνει με το Translation Project πρέπει να βάζω το όνομά μου για να γίνεται αποδεκτή.

Ναι την είδα τη διαδικασία αλλά δεν ξέρω αν ωφελεί σε αυτή τη φάση να εγγραφώ σε όλα αυτά τα έργα ή θα μπερδευτούμε χειρότερα. Αν επιβαρύνεσαι πολύ και θεωρείς πιο πρακτικό/σωστό να φτιάξω και εκεί λογαριασμό ΟΚ!
Μιχάλης