Re: [team-gnome-gr] gnome-media - gnome-2-32

Στις 2 Οκτωβρίου 2010 9:57 μ.μ., ο χρήστης <noreply gnome org> έγραψε:
Μόλις περάσαμε την Ισπανική γλώσσα κατά τη σελίδα
http://l10n.gnome.org/releases/gnome-2-32/

Τα ελληνικά είναι δεύτερη γλώσσα στα στατιστικά για τώρα, πίσω από τα Γαλλικά. Για να ξεπεράσουμε και τα Γαλλικά, πρέπει να μεταφραστούν 2200 επιπλέον μηνύματα.

Ωραία, πρώτη φάση επετεύχθη! Από πλευράς μου μέχρι τέλος εβδομάδας θα έχω άλλα 500 έτοιμα.

Μιχάλης