[team-gnome-gr] δοκιμή μετάφρα σης

Καλησπέρα, κλασσικά έχω μια απορία πάλι :)
Θέλω να δοκιμάσω την τεέυταία μετάφραση του banshee στην πράξη έτσι ώστε να μπορώ να εντοπίσω τυχόν λάθη πιο εύκολα. Διαβάζοντας απλά το .po δεν μπορείς να ξέρεις επακριβώς το τελικό αποτέλεσμα.

Δοκίμασα να αντικαταστήσω το /usr/share/locale/el/LC_MESSAGES/banshee-1.mo με το καινούριο αλλά δεν έπιασε. Βασικά φαίνεται να μην παίρνει καν τη μετάφραση από εκεί.. Σβήνοντας δηλαδή το /usr/share/locale/el/LC_MESSAGES/banshee-1.mo συνέχισε να είναι στα ελληνικά το banshee.

Αν υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος να το κάνω έχει καλώς. Αλλιώς δε πειράζει δεν είναι τόσο απαραίτητο.
--
Μανώλης