Re: [team-gnome-gr] Ερώτηση

Στις 13/11/2010 02:31 πμ, ο/η Georgios Stefanakis έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους

Προσπαθώ να ξεκινήσω την μετάφραση του libgdata αλλά με το που πάω να το
ξεκινήσω μου βγάζει το εξής σφάλμα field `Project-Id-Version' still has
initial default value
Ανοίγω το αρχείο με το gedit και έχω αυτές τις γραμμές
msgid ""
msgstr ""
"Project-Id-Version: PACKAGE VERSION\n"
με τι πρέπει να το αλλάξω για να πάψει να βγάζει αυτό το μήνυμα;