[team-gnome-gr] Conduit

Σίμο με συγχωρείς ξέχασα να δηλώσω ότι έχω αναλάβει αυτό το πακέτο για
μετάφραση.

Το πρόβλημα με την λέξη που έχω αναφέρει είναι το conduit.  Και επειδή
προσπαθώ να ακολουθήσω την συμβουλή του Κώστα Παπαδήμα, περί ποιότητας
μεταφράσεων (κάτι στο οποίο συμφωνώ απόλυτα) και όχι ποσότητας, δεν θα
ήθελα να μεταφράσω την λέξη enclosure όπως την έχω εγώ στο μυαλό μου,
άλλα όπως θα έπρεπε, θα ήθελα σας παρακαλώ την βοήθεια σας για το
συγκεκριμένο.  Αν και Σίμο το link που μου έστειλες με το open-tran.eu
είναι πολύ χρήσιμο και σε ευχαριστώ, έχει κάποιες έννοιες τις οποίες θα
μπορούσα να χρησιμοποιήσω, αλλά δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος.