Re: [team-gnome-gr] GNOME 2.29 σε string freeze , ξεκινάμε τη μετάφραση

Στις 28 Φεβρουαρίου 2010 9:26 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <simos lists googlemail com> έγραψε:
2010/2/26 Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>:

> Να προσθέσω ότι τα διαθέσιμα πακέτα για μετάφραση εμφανίζονται στη σελίδα
> http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-2-30/ui/ (για τα μηνύματα στο
> γραφικό περιβάλλον)
> και
> http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-2-30/doc/ (για την τεκμηρίωση).
>
> Μερικά από τα σημαντικά πακέτα είναι τα
> 1. gnome-disk-utility, εμφανίζει πληροφορίες για τους δίσκους σας και
> αναφέρει πιθανά προβλήματα μέσω της τεχνολογίας S.M.A.R.T.
> 2. empathy, το πακέτο που αντικαθιστά το pidgin για τις συνομιλίες σας
> [...]

Γιάννη,
Μπορείς να επιμεληθείς την παραπάνω ανακοίνωση ώστε να μπει και στο
http://www.gnome.gr/;

Ευχαριστώ,
Σίμος

Καλησπερα,

Δυστυχως, οι σπουδες μου και καποιες αρμοδιοτητες / ασχολιες που τις αφορουν,
με κρατουν απασχολημενο αυτην την περιοδο.

Θα ενημερωσω οταν μπορεσω να επανελθω.

--
Ιωάννης Βαρσάμης