Re: [team-gnome-gr] gnome-user-share - master

2010/2/27  <gnomeweb gnome org>:
Γεια σας,

Η νέα κατάσταση του gnome-user-share - master - po (Ελληνική) είναι 'Μεταφρασμένο'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-user-share/master/po/el

Χρησιμοποίησα το "συζευγμένες συσκευές" για το paired/bonded devices (από τη μετάφραση του Ν.Χαρωνιτάκη στο
gnome-bluetooth). Δεν ξέρω αν έχει κάποιος κινητό με bluetooth και ελληνικά, και μπορεί να το επιβεβαιώσει
ή να προτείνει κάτι διαφορετικό.

Νομίζω ότι το συζευγμένες συσκευές είναι αρκετά καλό.

Στην ελληνική μετάφραση των κινητών της Nokia υπάρχει ο όρος
«αξιόπιστη συσκευή», που είναι πολύ ελεύθερη μετάφραση του pairing και
πιστεύω μια κακή επιλογή.
Στην τεκμηρίωση αναφέρει «Προτού ορίσετε αξιοπιστία, δημιουργήστε έναν
κωδικό πρόσβασης...», «Μετά τον ορισμό αξιοπιστίας, μπορείτε να
εξουσιοδοτείτε τη σύνδεση.»