[team-gnome-gr] Μετάφραση Colour Manager

Μόλις τελείωσα τη μετάφραση του UI του GNOME Color Manager και την έστειλα και ξεκινάω την τεκμηρίωση. Σε ορισμένους τεχνικούς όρους που διαπίστωσα από σχετική έρευνα ότι δεν υπάρχει συμφωνημένη ελληνική μετάφραση παρέθεσα σε παρένθεση και τον αντίστοιχο πρωτότυπο.
Μιχάλης

Υ/Γ Μόλις πρόσεξα ότι ο Σίμος υπέδειξε στον Άγγελο Αυγερινό να ασχοληθεί με τη μετάφραση της τεκμηρίωσης της Διαχείρισης χρώματος αλλά δεν είχε γίνει δέσμευση και έκανα εγώ. Μπορώ να έχω επιβεβαίωση από τον Άγγελο αν έχει ξεκινήσει τη μετάφραση πριν ξεκινήσω να μεταφράζω;