[team-gnome-gr] περίεργη μετάφ ραση

Στην εφαρμογή gnome-default-applications-properties όπως φαίνεται στο screenshot, το tooltip λέει "όλες οι επαναλήψεις...".
Μου φαίνεται λίγο κουλό. Με ένα πρόχειρο googlaρισμα βρήκα αυτό το αρχείο όπου φαίνεται στα αγγλικά να λέει "All %s occurrences will be replaced with actual link"

Δεν ξέρω καλά ελληνικά :-D αλλά σίγουρα το occurences δεν σημαίνει επαναλήψεις.

ΥΓ. πρώτο μου μήνυμα στη λίστα, δεν ξέρω αν βοηθάει καν το μήνυμά μου.. τα λέμε..

Εμμανουήλ Καπερνάρος
Πέραμα, Πειραιά
Σχεδόν Απόφοιτος Τ.Ε.Ι. Λαμίας
Τμήμα Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών