Re: [team-gnome-gr] ερώτηση σχετικ ά με τα αρχεία .po

To po το έχεις στο google docs για να το κάνεις μαζί με κάποιον άλλο;
Δεν είναι διαθέσιμα στο lp αυτά τα αρχεία; Πιο εύκολη θα ήταν η
συνεργατική επεξεργασία εκεί. Απλά καθορίστε από πριν το εύρος των
μηνυμάτων που θα κάνει ο καθένας.

Η αλήθεια είναι ότι μέσα στην αναμπουμπούλα με τις προθεσμίες των υπόλοιπων μεταφράσεων για το gnome και το lucid, σας έχουμε αφήσει λίγο να τα βγάλετε πέρα μόνοι σας με το εγχειρίδιο.

Νομίζω (εκτός αν οι διαχειριστές του εγχειριδίου έχουν επιλέξει διαφορετικούς κανόνες), ότι αν ένα άτομο έχει λογαριασμό στο launchpad, αλλά δεν είναι μέλος της ομάδας greek-translators, μπορεί να μεταφράζει στο launchpad, όμως οι μεταφράσεις του σημειώνονται ως suggestions και θα πρέπει να τις επικυρώσει ένα μέλος των greek-translators. Δεν ξέρω αν την έχετε δοκιμάσει αυτή τη λύση και δε βόλεψε ή δεν διατίθεται στην περίπτωσή του εγχειριδίου.

Τζένη