Re: [team-gnome-gr] Μια μικρή πρότ αση για το wiki

Θα το φτιάξω αργότερα. Έχεις δίκιο, προφανώς δεν είχα ξυπνήσει ακόμη όταν διάβασα το μέιλ σου.

2009/11/13 g b <yobo 78 gmail com>
Αν δεν κάνω λάθος αυτό που προσέθεσες είναι η φράση "απαιτείται login"
αλλά δεν αρκεί αυτό. Πρέπει κανείς να έχει ήδη γραφτεί και στην
ελληνκή ομάδα μεταφράσεων. Για να το κάνει αυτό κάποιος πρέπει:

1. Να πάει στη προσωπική του σελίδα πατώντας πάνω στο όνομά του αφού
έχει κάνει login
2. Να πατήσει πάνω στο link "Join a team"
3. Να διαλέξει την ελληνική ομάδα (Greek) από την drop down list.
4. Να πατήσει το κουμπί "Join" ακριβώς δίπλα.

Νομίζω ότι όπως κι εγώ ως νέος χρήστης, έτσι και οποιοσδήποτε άλλος
δοκιμάσει να ακολουθήσει τα βήματα που αναφέρονται στη σελίδα
http://wiki.gnome.gr/doku.php?id=translation:quickstart, όταν θα
φτάσει στο σημείο όπου πρέπει να κάνει "Action → Reserve for
translation → Submit (απαιτείται login)" δεν θα μπορεί γιατί η επιλογή
δεν θα εμφανίζεται και δεν θα ξέρει τι να κάνει...