[team-gnome-gr] accessibility guide rant

Υπέροχα!
Προτιμώ να μην γνωρίζω γιατί ο οδηγός προσιτότητας εμφανίζεται μεταφρασμένος κατά τα 2/3, όταν είμαι σίγουρη ότι το είχα τελειώσει 100%. Και είμαι εξίσου σίγουρη ότι το αρχείο το είχα κατεβάσει τέλη απριλίου, που ξεκίνησα να το μεταφράζω.
Μήπως θα έπρεπε να φαίνεται σε κάποιο εμφανές σημείο (στην κεντρική σελίδα δηλαδή) πότε έγινε τελευταία φορά αλλαγή στο πρωτότυπο για κάθε πακέτο; Και είχα την εντύπωση ότι το 2.26 δεν αλλάζει πλέον.
Οh well... αν είμαι τυχερή, αυτά που εμφανίζονται ως ασαφή δεν θα χρειάζονται σοβαρές αλλαγές.
Συγγνώμη για το ξέσπασμα :-S