Re: [team-gnome-gr] pessulus - HEAD

Στις 09-04-2009, ημέρα Πεμ, και ώρα 07:51 +0000, ο/η gnomeweb gnome org
έγραψε:
1) uniform resource locator (URL) -> ομοιόμορφος εντοπιστής πόρων

Δεν ξέρω εάν ενδιαφέρει, αλλά στο σχολικό βιβλίο του Γυμνασίου (σελ. 79)
μεταφράζεται ως Ενιαίος Προσδιοριστής Πόρου.

Προσωπικά προτιμώ τη μετάφραση του σχολικού βιβλίου επειδή το uniform
έχει την έννοια της ενοποίησης των διαφόρων πρωτοκόλλων σε κοινό schema.
Και το πόρος μου φαίνεται σωστότερο στον ενικό.

Καλημέρα,
Άλκης