Re: [team-gnome-gr] docs screenshots

Στις 04-04-2009, ημέρα Σαβ, και ώρα 20:59 +0300, ο/η Jennie Petoumenou
έγραψε:
Ηι!
Τελικά το άφησα όπως ήταν. Το επιλογή παιχνιδιού ναι μεν ακούγεται
ωραίο, αλλά μετά σου βγαίνει το μήνυμα :
msgid "Do you want to start a new game with this map?"
msgstr "Θέλετε να ξεκινήσετε νέο παιχνίδι με αυτό το χάρτη;"
Και αν μείνει το χάρτης, εγώ προτιμώ να παραμείνουν τα εύκολος/δύσκολος.
Άλλη εναλλακτική αντί του χάρτη θα ήταν ταμπλό, αλλά δεν είμαι σίγουρη
ότι αξίζει τον κόπο.
Τζένη

OK.. Επομένως το screenshot θα είναι έτσι
http://gnomedev.simos.info/figures/gnome-games/mahjongg/mahjongg.png

Σίμο, όταν ανεβάσεις τα επόμενα στο SVN, θυμίσου να βάλεις και (μόνο)
την συγκεκριμένη εικόνα από το mahjongg γιατί είχε κάποιο λάθος!

Φώτης