Re: [team-gnome-gr] docs screenshots

Στις 29-03-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 15:06 +0200, ο/η Jennie Petoumenou
έγραψε:

2009/3/29 Fotis Tsamis <ftsamis gmail com>
        Στις 29-03-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 14:20 +0200, ο/η Jennie
        Petoumenou
        έγραψε:
        > Καλημέρα,
        > επειδή τις τελευταίες διορθώσεις στο τάλι και το ματζόγκ τις
        είχα
        > κάνει εγώ, αν θέλετε να ξαναγίνει άνθρωποι παίκτες αντί για
        ζωντανοί
        > παίκτες, μπορώ να το αλλάξω (και για να γίνει γρήγορα η
        δουλειά, να
        > σου στείλω το mo να το εγκαταστήσεις στον υπολογιστή σου).
        Όσο για το

        Νομίζω το άνθρωποι είναι καλύτερο... αλλά ας πουν και οι άλλοι
        τις
        απόψεις τους...

        > εύκολος, είναι:
        > Επιλογή Χάρτη: Εύκολος
        > Αν δεν αλλάξει το χάρτης, νομίζω ότι σωστά έχει αποδοθεί
        έτσι.

        Μήπως να το έκανες "Επιλογή επιπέδου: Εύκολο" έτσι θα φαίνεται
        και στον
        τίτλο σωστά αλλά δεν θα υπάρχει και πρόβλημα στο τωρινό
        "επιλογή χάρτη"
        ίσα ίσα....
Επιλογή (τύπου) παιχνιδιού τότε; Υπάρχουν καμια δεκαπενταριά "χάρτες",
με ονόματα όπως εύκολο, ζιγκουράτ, σταυρός, κτλ. Δεν πρόκειται για
επίπεδα δυσκολίας.

Τζένη, τελικά πώς το μετέφρασες; Το "Επιλογή παιχνιδιού" που είπες μου
αρέσει!

Όποτε μπορείς στείλε μου το po/mo με τις αλλαγές σου για να διορθώσω και
το στιγμιότυπο :)

Φώτης