[team-gnome-gr] RE: μικρή μετάφραση vi nagre

Καλησπέρα,
Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου..ήταν σωστές..
Να σε ρωτήσω κάτι, τώρα επειδή χρησιμοποιώ το poedit για τη μετάφραση επειδή το kbabel δεν μου αρέσει γιατί
με κουράζει...Αυτό με τα plural forms πρέπει να το αλλάξω σε:

`nplurals=2; plural=(n != 1);\n

Όπως το έκανες κι εσύ; Γιατί μου έβγαλε ένα σφάλμα σχετικά με αυτό όταν αποθήκευα το αρχείο μετά την
μετάφραση και αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω και λίγο την επεξεργασία κειμένου..